tirsdag den 13. januar 2009

Those magic words

Inspireret af Kia's indlæg på Fierce og Fattig på SU og den efterfølgende debat, har jeg fået et "nytårsforsæt". Jeg vil nemlig til at kommentere på alle de indlæg jeg finder spændende. Det er de svenske modebloggere nemlig rigtig gode til, og det er superfedt.

Jeg håber også at de der eventuelt læser med her, vil kommentere på mine indlæg. Både for at vise i er derude, men også for at jeg kan få inspiration til hvad jeg måske burde gøre anderledes med hensyn til bloggen.

Til alle derude, kom igang med at kommentere!

2 kommentarer:

  1. Det er en god regel.. :) Jo mere du kommenterer, jo flere kommer der forbi din blog. God råd er at kommentere på blogs der har rigtig mange læsere, såsom Acie, Se lige, Modemedmere, Fashion by Frium, This World Tonight, Clamour for Glamour og Charlotte D. Det gjorde jeg meget i starten og nu har jeg mellem 300-500 læsere hver dag.
    God aften, og jeg glæder mig til at følge din blogs udvikling. Kia.

    SvarSlet
  2. Jae, jeg synes også selv det er en af de bedre nytårsforsæt. ;)
    Og mange, mange tak for rådene. Det er dejligt med bloggere der vil dele ud af deres erfaringer!
    Pernille.

    SvarSlet