søndag den 4. januar 2009

Incasso

Selvom mange allerede er begyndt at kigge mod foråret og SS/09 kollektionerne, er det jo faktisk stadig vinter, koldt og trist udenfor. Derfor er der stadig mange ting på min wishlist der er meget A/W-agtige.. Jeg må også indrømme at jeg har været ekstremt dårlig til at få købt de ting der er på min liste, især fordi jeg pga. SRP har tilbragt meget tid herhjemme, indendøre, og så har det bare ikke presset så meget at få det shoppet. Plus at der ikke har været så mange penge på kontoen.

Well, min wishlist som den ser ud nu:
- Ny vinterjakke, sort eller navy
- Støvletter
- Kjoler med lange ærmer
- Blonder, enten kjole, bluse eller strømpebukser
- Silketoppe, nærmest alle afskygninger
- Oversize halstørklæder
- Ringe, ringe, ringe - store som små
- Sorte jeans
- Chiffontoppe
- Strømpebukser, alle farver og tykkelser
- Pudderfarvet kjole/ Nude dress
- Velourleggins
- Hat til udendørsbrug, grunge-inspireret
- Sorte, høje pumps
- HEELS! Alle slags og farver, nærmest..

Så håber jeg bare at jeg snart får mulighed for at få købt noget et andet sted, end det mørke vestjylland.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar