mandag den 5. januar 2009

Pale and in love

De sidste stykke tid har ASOS haft rigtig meget udsalg, og det har en veninde og jeg udnyttet. Sammen købte vi 3 nederdele og 3 kjoler, rigtig billigt.. I dag kom det så endelig med posten. Det var rigtig lækkert, især fordi det er så længe siden jeg har fået nyt tøj, pga. alt for få penge og alt for mange (dyre) byture. Var lige ved at få abstinenser!

Vi delte tøjet op, og så kan i bytte rundt med det som vi lyster. Dette var hvad jeg fik lov beholde:En fin lys kjole, med hjerter på, den bliver fin til hverdag. Den kan heldigvis bruges med sorte strømpebukser, da der er sorte hjerter i kjolen også. Men især bliver den fin til sommer med brune ben og fede sandaler. Den sorte nederdel bliver nok mest en nederdel jeg vil bruge til fest og ballade. Dog ser det skørt foroven lidt sjovt ud indtil videre, det skal jeg lige arbejde lidt med. Guldnederdelen har jeg glædet mig sindssygt til der kom, den synes jeg er superfed, forelskede mig i den da jeg så den på Anywho.dk. Den er lækker fordi den kan bruges både til hverdag og fest!
Glæder mig virkelig til at bruge disse ting!

PS. Jeg undskylder for det dårlige billede, jeg øver mig stadig i at tage lidt federe billeder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar