fredag den 16. januar 2009

Flere veje til lykke..

Jeg har været rundt på mit værelse for at finde ting, der gør mig glad, men som også viser hvem jeg er. Enjoy..På billedet ses:
- Min lille, dejlige computer. Den er så dejlig nem at slæbe med alle steder!
- Mit oversize bordeaux tørklæde. Det er faktisk ved at være 3-4 år gammelt, men det er først i år jeg rigtig er begydt at bruge det. Tror ikke jeg vidste hvordan jeg skulle worke det førhen.
- Fire bøger, Borte med blæsten, jeg er utrolig glad for at læse og har altid læst rigtig meget. Dette er mine nyeste bøger, det har været min bedstefars og jeg glæder mig utrolig meget til at læse dem.
-Heels! Orh, jeg elsker heels. Har over det sidste år udviklet en fetich for sko, og er ved have en lille samling, der dog stadig udvides! Dette er min ynglings lige for tiden, de er fra H&M
-Sex and the City, what is there to say?!
- Elsker at læse blade, mine ynglings er Sirene og Eurowoman. Sirene fordi det er budget-venligt, og Eurowoman fordi det giver mig et skud ekslusivitet, man nogle gange kan få råd til. Hvis jeg var rig, læste jeg uden tvivl mange flere blade.
- Neglelakker! I love it. Synes tit neglelakker giver det sidste touch til et outfit, og jeg går så vidt muligt altid med det.
-Mine bilnøgler.. Når man er fanget ude på landet som jeg er, indtil jeg er færdig med gymnasiet, så er en bil altså en lifesaver! Selvom den er dyr at have.
- Nik og Jay: De Største, umiddelbart passer de ikke ind, men jeg er begyndt at elske dem. Og uanset hvad så er den cd altså bare en party-starter! Det skader jo heller ikke, at de er pæne at se på.

Gad vide hvad der kan udledes af det om mig?

1 kommentar:

  1. What is there not to love about them?? ;)
    Og tak for de fine ord!

    SvarSlet