fredag den 9. januar 2009

Blueberry, raspberry, strawberry - nonsens..

Her er så de få ting jeg fik købt i Århus.
Nedsat tørklæde fra H&M

Orange Neglelak - H&M

Netstrømpebukser med stjerner fra H&M Divided

Taske fra H&M divided

T-shirt fra Zara.

Som sagt var der ikke så meget i Århus som jeg havde håbet på, men nogle ting var der da. Jeg elsker oversize-tørklæder, og dette var ret billigt, så det røg egentlig bare med. Ups..
Jeg elsker neglelakker, så der er vidst ikke så meget at sige der. Tasken synes jeg er ret sjov, men også lidt rå, fordi den er i lak. Den kan peppe et lidt tuttenuttet by-outfit op.
Strømpebukserne havde jeg set før et eller andet sted, men jeg husker ikke lige hvor, og jeg synes de var ret sjove. Desværre kunne jeg ikke få dem i sort, så de røg med hjem i turkis og jeg kan egentlig også godt lide dem i den fare. De er dog nok lige en anelse for kolde for tiden, men overvejer at bruge dem med sorte strømpebukser indenunder, de kan måske også fremhæve stjernerne lidt mere.
T-shirten fra Zara var rigtig billig, så det var ikke et svært valg om den skulle med hem. Jeg har købt den i L, da jeg har en lille kærlighed til oversize, og jg tror virkelig denne t-shirt bliver fed til min ripped jeans eller med en stram sort nederdel til. Glæder mig til at tage den i brug.
Derudover købte jeg også et sæt undertøj, men det er taget i brug, såå...

Men håber der er lidt mere i Århus næste gang jeg tager "helt" derover..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar