torsdag den 8. januar 2009

Laziness

AT i gymnasiet kan være et helvede, men det AT-forløb vi har gang i nu har været ganske rart, især fordi det gjorde at jeg kunne holde fri i går! Min fridag brugte jeg i Århus med en veninde. Det er ikke så tit jeg er i Århus, desværre..
Jeg fik ikke købt så meget i går, det var lidt ærgeligt, nu når jeg endelig var kommet afsted. Jeg tror det er karma! Lige efter efterårsferien var jeg nemlig i Århus i forbindelse med noget praktik på Handelshøjsskolen, og selvfølgelig var der tid til at gå lidt ned i gågaden. Og dengang var der et hav af ting jeg rigtig gerne ville have, men meget lidt på min konto, så købte ikke rigtig noget. I går var der så næsten intet jeg ville have. Er det karmas måde at sige at et minus på kontoen kan være okay?? Hmm..

Men de få indkøb vises senere!
- Pernille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar