tirsdag den 27. januar 2009

Hvem siger man ikke skal bruge høje hæle i sommerhus?

Så blev der endelig tid til at vise mine nyeste køb:
Kørehandskerne er fra Randers Handsker.
Jeg synes de er fede fordi de lige kan tilføje et råt pift til et ellers feminimt outfit.

Glæder mig til at bruge denne bluse fra Vila. Elsker striberne, den smule oversize den har og at den er ret kort. Tror den bliver fed til mine ripped jeans, men også til slidte shorts til sommer.



De her støvler har jeg haft et par uger og de er virkelig fabulous!
Det er godt nok ved at være et stykke tid siden jeg først så dem på en eller anden blog(hvilken??!), men havde ikke rigtig pengene.
Her for nylig var de så på udsalg, og så var de altså mine.

PS. Som svar på min overskrift, så ja! Man kan godt få brug for høje hæle når man er i sommerhus. For hvem siger man ikke godt kan have høje hæle på når man skal på mini-shopping i turistbyen Søndervig? :)

3 kommentarer:

  1. fiiine fiine støvler! hvor er de fra?

    SvarSlet
  2. De er såmænd fra Ellos. :) Ikke lig der man regner med at finde fedesko, men de har af og til noget godt. :)

    SvarSlet
  3. Ja, de er virkelig rå på den fine måde!

    SvarSlet