søndag den 4. januar 2009

Starting over..

Jeg har været meget i tvivl omkring det her blogging. Det skræmmer mig lidt, men jo flere blogs jeg begynder at følge, jo mere får jeg i virkeligheden lyst.. Alligevel er jeg bange, bange for at miste anonymitet, at jeg alligevel ikke har rigtig lyst, at jeg ikke er kreativ nok.. Derfor starter jeg min karriere som blogger, med en slags dagbog til mig selv. Derfor starter den også som en lukket blog, men muligheden for at den åbnes for omverdenen er der da..

Mest af alt starter jeg denne blog fordi jeg har lyst. Det skal være en blog om min umiddelbart største passion, nemlig mode. Det vil som sådan ikke være en dagbog om min hverdag, men om de ting jeg lyster, mine mål, de jeg køber osv.. Jeg vil prøve at være mig selv, dog stadig anonym.

Well, just do it!

Edit: Bloggen er nu åbnet for omverden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar