torsdag den 12. marts 2009

Nåh...

Hver dag siden jeg skrev det sidste indlæg, har jeg flere gange om dagen haft lyst til at skrive på bloggen. Så det betyder nok at jeg skal blive ved! Men så må jeg hellere prøve at tage mig sammen med hensyn til kvaliteten, som var det jeg selv synes var det største problem. Hmm, det kræver bare tid og tålmodighed, men det må jeg jo så finde!

Nåh, men jeg har for første gang købt noget på Gina Tricot-netshoppen. Er meget spændt på at modtage disse ting:


Tror de bliver nogle gode køb!

3 kommentarer:

  1. Tro mig, har været ved at stoppe min blog flere gange - det tager bare tid at finde ud af, hvad man vil. Hvis du ser nogle af mine gamle indlæg, så er de bare forfærdelige :S

    SvarSlet
  2. kender godt følelsen.! men hvor er de fine de stribede leggings. dem må jeg på udkig efter! :)

    SvarSlet
  3. Jeg er også meget glad for de leggings! YAY for GT billige løsninger! :)

    SvarSlet