onsdag den 4. marts 2009

EKSTASE!


Så er mine ting kommet med posten. Altså det dejlige jumpsuit fra H&M i Zebra, og disse babies -->

Jumpsuitet er så lækkert. Føler for en gangs skyld ikke jeg ligner en rullepølse i et jumpsuit. Dog bliver jeg nødt til at folde benene op (Damn you, you short legs!), men det gør egentlig ikke noget.

Skoene er også ret så lækre, de giver mig lige den ekstra højde jeg mangler. Men er spændt på hvor hurtigt jeg får ondt i fødderne første gang jeg har dem på? Men det bedste af det hele er, at jeg ikke blev taget i tolden. Yay!

Glæder mig til at iføre mig disse ting for alvor. Tror de får deres ilddåb på lørdag, hvor den står på fødselsdag! Det er bliver fabulous tror jeg, altså de to ting sammen + lidt andre småting!

1 kommentar:

  1. Hej!!!

    De er rigtige lærke og flotte!
    Og heldigt du ikke blev taget i tolden!! ;)

    ***Nicklas
    http://my-clothing-blog.blogspot.com/

    SvarSlet