onsdag den 25. februar 2009

Pretty please, get better!

Kender I det når man har et stykke tøj, hvor der er en detalje man elsker. Den detalje der gjorde at man købte lige netop dette stykke tøj. Men samtidig er der også noget ved tøjet som bare ikke er helt godt (og som man jo behændigt overser når man køber). Sådan er denne kjole:Elsker ryggen (kjolen er set bagfra), synes den er ala bh'en fra Wang (kjolen er godt nok lidt gammel). Og det kan jeg godt lide. Men, men, men.. Den er sådan lidt ballon-agtig, altså den sidder ikke til. Og lige præcis det, gør absolut ikke noget godt for min delle (omend dellen nogen gange er mindre end andre), men den er ikke god. Så lige nu overvejer jeg hvad jeg kan gøre med kjolen, så jeg kommer til at bruge den uden at blive delle-forskrækket hver gang jeg kigger ned..

Any ideas??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar