fredag den 13. februar 2009

New things in, old things out.

Jeg er en gemmer. Som i, jeg gemmer en masse lort. Jeg er virkelig, virkelig dårlig til at smide ting ud. Derfor er mit klædeskab simpelthen så fyldt. Efterhånden er jeg dog blevet bedre til at sortere i mit skab, og sælge ud af nogle af de ting jeg ikke bruger. Selvom det stadig er virkelig svært. Derfor er det også kun fejlkøb og ting der slet ikke passer til mig, jeg kan få mig selv til at sælg videre, men først efter tingene i et stykke tid forgæves har lagt i mit skab - i håb om at jeg ville komme til at brug det.

Men her er nogle af de ting der snart ryger ind på trendsales.dk. Og I da velkommen til at smide et bud, hvis der er noget der frister, selvom det godt nok ikke er nogle særlig nyskabende ting. :)


Blomstret skjorte fra H&M, brun tunika fra H&M, stribet t-shirt fra Topshop, Sommerkjole fraH&M, Bikini fra H&M - Kylie-style.

PS. På denne profil sælger en veninde og jeg vintage tøj, hvis det har mere interesse. (Er ellers ikk normalt en der reklamerer, men synes snart det skal sælges, ellers ender det med jeg selv render rundt i det.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar