torsdag den 23. september 2010

Ny start

Jeg ved ikke rigtig med det her. Men samtidig har jeg bare sådan en lyst til at starte med at blogge igen. Tror det bunder i min lyst til at være kreativ. Lysten sidder som en lille kildrende fornemmelse bagerst i maven, og den har været der i en del år, og nogle gange er den stærkere end andre. Og nu er det sådan at jeg ikke har et åbentlyst talent, er ikke specielt musikalsk, jeg syer ikke bare lige en kjole fra genbrug om, så den passer til mig og mine behov, jeg maler ikke som en anden Picasso eller noget helt femte. Netop derfor tror jeg at jeg bliver tiltrukket af det her blogging, fordi jeg kan gøre hvad der passer mig og være mig.


Desuden har jeg bare så mange ting, jeg gerne vil. Jeg føler lidt, at der skal ske noget nyt. Jeg har lige taget hul på mit andet sabbatår, med det samme arbejde. Og kan bare mærke at det ikke er nok. Jeg kan mærke at jeg skal gribe ud efter nogle chancer, eller i virkeligheden lave mine egen chancer. Blogging kunne måske være en af de ting jeg kan gøre, eller hvert fald starte med. Jeg føler der er så mange ting, så mange små drømme, men ingen steder jeg rigtig tør, eller kan starte. Jeg vil så gerne have mulighed for at flashe store, lækre kjoler (til andet end mit, forhåbentligt, fremtidige bryllup), jeg vil drikke champagne, leve lækkert og bare have det sjovt. Det er overhovedet ikke mål, men bare drømme, og jeg tror sagtens at jeg kan blive lykkelig uden at udfri mine materialistiske drømme, men nevertheless er de der altså, og måske når jeg det engang. En af de drømme jeg føler kan være inde for min rækkevidde, er den journalist/forfatter-drøm jeg har i maven. Den regner jeg stærkt på at forfølge næste år. Så måske er blogging bare et trinbræt, en bootcamp, øvelse. What do I know.. Men overvejer virkelig at give det en chance. Problemet er bare at det skal være M-I-G, men samtidig vil jeg have kvalitet, koncept og lyst. Og de ting kan måske være svære at kombinere, når man oveni hatten, også er en lille-bitte, tiny smule doven. (Eller i virkeligheden noget mere end jeg vil indrømme)


- Så tør jeg tage skridtet??


Men uanset hvad, bliver det ikke her. Men et helt nyt sted! Kig forbi, og se hvor jeg ender.. ;)

2 kommentarer:

  1. Fin blog du har dig :)
    Kig gerne forbi simonebjoernklausen.blogspot.com, tak :)

    SvarSlet
  2. Rigtig flot blog du har dig. Jeg er selvfølgelig blevet fast læser - håber du vil kigge forbi og blive det hos mig.
    Knus Emilie<3

    emilie-inspiration.blogspot.com

    SvarSlet