onsdag den 3. juni 2009

N-O M-O-N-E-Y

Jeg har købt disse, selvom der kun står omkring 700 på min konto..
Men jeg retfærdiggør købet ved at der er en nogle der skylder mig penge, jeg har en del kontanter for tiden (ja, det var igen mig der lagde ud for en fødselsdagsgave!), jeg har en del penge på min trendsales-konto og jeg får løn på fredag! Så det går nok..


Derudover købte jeg for nyligt også den famøseBH-ting, min er fra ASOS. Købte den som en lille gave til mig selv, fordi jeg skal arbejde hele weekenden, mens mine veninder skal have det sjovt til Beach Party i Skive. Men altså, har to pakker på vej til mig fra ASOS. YAY!!

13 kommentarer:

  1. Wow, helt sikkert lækre køb.. Overvejer kraftigt at købe den famøse bustier også.. Har du købt fra Asos før? Hvor lang tid ager det at komme?? :)

    Michelle
    www.scentofinspiration.blogspot.com

    Btw, din header er vildt nice!

    SvarSlet
  2. Rainbow Factory --> Den bustier er lækker, men klæder mig desværre ikke. Så sender den tilbage, men måske du kunne tænke dig den? Det er en 34C, hvilket svarer til en cirka 70/75C. Synes lige du skulle have budet. ;)
    Men hensyn til asos, jeg tit handlet der. Min erfaring er at der nok går omkring en uge, og nogle gange kortere. Den her bestilte jeg mandag og fik den lørdag. Så leveringen er ret hurtig, for det meste. :)

    SvarSlet
  3. Og tak for rosen, for min header. :)

    SvarSlet
  4. Uha, den er bare så lækker den bustier! :)
    Super fed blog du har forresten, kigger den hver dag og den har også været til stor inspiration, specielt her når man er ny i blogverdenen

    Kig evt, forbi bloggen:
    www.dybrooglykke.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Ja, den er rigtig lækker. Men er desværre ikke så pæn i den, så den ryger tilbage.
    Mange, mange tak for de rosende ord. De betyder meget, især i den her tid hvor jeg ikke blogger så meget. :) Og jeg vil kigge forbi jeres blog snart!

    SvarSlet
  6. Åh, den bustier kunne jeg også godt lige have brug for.. totalt fed under en blazer eller noget, så den er synlig.. :D

    SvarSlet
  7. Jaer, den er virkelig cool. Men overvejer at sende den tilbage! Har ikke så mange penge for tiden, og skal snart flytte, så det er måske det bedste. Men den er nu pæn på, omend den nok ville være pænere hvis jeg havde flad mave. :)

    SvarSlet
  8. Lækre sko :-) hot hot...glæder mig til at outfit billede.

    SvarSlet
  9. Den bustier er virkelig flot:)

    http://modeild.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Jeg har bh'en i koral og er SÅ glad for den! Må også eje den i andre farver, men den bliver ved med at være udsolgt i min str i sort - ÆV!

    /Jeanett
    http://jeanettd.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Sikke nogle lækre sko :D

    SvarSlet
  12. Den der bustier er super fed, men jeg har svært ved at se for mig hvordan pokker man styler den (især til hverdag!) udenat den bliver for udfordrende? Altså, inden under en blazer, det er klart, men kan den bruges anderledes?

    Isabella,
    http://www.fashionarena.net

    SvarSlet