tirsdag den 19. maj 2009

If you try

Nåh.. Grunden til at jeg ikke blogger så meget for tiden, e at jeg er kørt lidt død i hele det der tage billeder, rediger den, upload dem osv.. Jeg ved ikke helt hvorfor, men det kommer nok igen. :)

Men indtil da vil bloggen nok mest handle om mig der prøver at blive bikini-klar.. Jeg vil nok mest gøre det for at holde mig selv i gang. For ja, det er lidt sent jeg er begyndt for alvor, derfor har jeg lidt travlt og jeg bliver nødt til at holde mig selv i gang. Det er jeg ikke så god til sel. :)

Well, jeg vil træne ved at løbe en hel del, lave noget styrke og pilates herhjemme, danse moderne dans en gang om ugen, og overveje om jeg skal begynde i motionscenter (selvom jeg hader, hader det lokale sted fordi jeg kender for mange).. Og så selvfølgelig spise så sundt som muligt!

Wish me luck!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar